,

Geen zin om te verkopen?

Voor Anna, een klant van mij, was verkopen ‘lastig’. Stiekem hoopte ze dat mensen gewoon vanzelf naar haar toe zouden komen. En dat ze dan ook allemaal vanzelf zouden aanmelden voor haar coachprogramma.

En Anna is niet de enige, die geen zin heeft in verkopen.
Wat maakt dat verkopen nou zo lastig
?

Verkopen voelt vaak echt vervelend omdat er namelijk voor je gevoel iets moet gebeuren.
Het gevoel een ja te moeten krijgen.
Mensen onder druk te zetten, ze iets door hun strot te duwen.
De deal te moeten sluiten.
De voet tussen de deur
Needyness…

En dat gevoel dat er iets moet gebeuren, die ‘needyness’,  zorgt dat die pusherigheid naar boven komt.
Die pusherigheid waar jij geen zin in hebt en, eerlijk is eerlijk, jouw klant al helemaal niet!
En geloof me, dat pusherige gevoel is echt niet nodig.
Verkopen kan ook op een manier die ontspannen is.
Die leuk is zelfs!

In mijn verkoopmethode Moeiteloos Meer Klanten leer ik mensen als Anna, dat verkopen ook anders kan.
Dat er een manier is waardoor je niet alleen meer klanten krijgt, maar ook meer ontspannen en met plezier verkoopt.

Er zijn 4 pijlers waarop mijn methode is gebaseerd.
Eén van die pijlers heeft te maken met de juiste verkoop-mindset.
En ik zal jou hiervan vandaag een klein voorproefje geven,
Want hoe ga je zo’n gesprek nou in bijvoorbeeld, zónder dat pusherige gevoel?

Nou een belangrijke mindset die ik mijn klanten altijd leer is dat je gepassioneerd onthecht bent.
Dus je gelooft in wat jij te bieden hebt.
Je bent vol passie over jouw dienst.
En je bent ook vol passie over het helpen van mensen met hetgeen jij te bieden hebt.

En…. je bent onthecht van het resultaat.
Onthecht van die ja of die nee.

Je gaat dus het gesprek in met het idee dat je iemand iets te bieden hebt, vanuit jouw passie.
En dat het aan die klant is om te bepalen of het iets voor hem of haar is.
En dat maakt dat het gesprek niet alleen voor jou veel prettiger voelt,
maar dat ook je klant het gesprek als prettig en ontspannen zal ervaren.

En het bijzondere is, dat mensen dan veel eerder geneigd zijn ook van jou te kopen!

Dus het is heel grappig hoe dat werkt;
Door geen waarde te hechten aan de nee (of de ja),
Krijg je vaker een ja
!

Dit is dus een heel klein onderdeel uit die pijler van mindset.
Een essentieel onderdeel dat echt een wereld van verschil maakt bij mijn klanten.
Want nadat Anna deze methode is gaan toepassen, geniet ze van de gesprekken met haar klanten.
En is haar verkoop in een maand tijd vertienvoudigd!

En natuurlijk heeft dat niet alleen met die mindset te maken.
Maar heeft Anna alle 4 de pijlers toegepast in haar business.
En dat maakt echt een verschil.

En omdat ik iedereen gun om  beter en meer ontspannen te verkopen,
Zodat we samen nog meer mensen kunnen helpen, heb ik iets bijzonders voor je.

Ik geef namelijk binnenkort weer een Sales Seminar over deze manier van verkopen.

Een enorm waardevolle training, waarin ik je leer wat de vier geheimen zijn van deze verkoopmethode.
En hoe je dat zelf kunt gaan toepassen en jij ook moeiteloos meer klanten kunt krijgen.

Dus wil jij beter, krachtiger en meer ontspannen verkopen?

En wéét je dat jij daarvoor, net als Anne, dingen anders moet gaan doen?
Lees dan hier alles over deze super waardevolle training en meld je aan.

JA, IK MELD MIJ AAN

Warme groet,
Lisette

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *