Het is een bijzondere en spannende tijd, deze Corona periode. En ook wat er de komende maanden gaat gebeuren, daar hebben we geen idee van. De vraag is alleen: wat doe je nu? Je hoofd laten hangen en afwachten? Als een kip zonder kop in de actiestand? Of… ga je voor een duidelijk plan? Krachtige, slimme keuzes waar je enthousiast van wordt, eventueel een pivot in je business?

De afgelopen maanden heb ik de ondernemers met wie ik werk geleerd wat wél mogelijk is. Want weet je wat zo bijzonder is… De economie draait ook in crisistijd gewoon door!  Er wordt nog steeds geld uitgegeven en dus ook nog steeds geld verdiend.
En ja, mensen zitten nog steeds op jou te wachten.

Heel eerlijk…90% van mijn klanten, draait hun beste jaar ooit! Omdat ze niet opgeven maar doorpakken. Slimme keuzes maken. Soms een draai in hun business maken. En vooral: omdat ze SUPER WAARDEVOL ZIJN voor hun klanten! Bijna al mijn klanten zijn missie-gedreven ondernemers. Ondernemers die écht een verschil willen maken. En daar is juist in deze tijd heel veel behoefte aan.

Wil jij ook weten hoe je in een onzekere tijd als dit een continue stroom leads en klanten krijgt, die  – ook nu en misschien wel juist nu! – graag voor jouw diensten willen betalen? Klanten waar je zelf ook heel veel energie een voldoening van krijgt!

Je bent super welkom bij mijn Sales Seminar!

Een bijzondere dag die ik dit jaar al weer voor de 7de keer geef aan ambitieuze ondernemers.
Ondernemers die graag een verschil willen maken bij hun klanten.
En die willen leren hoe je ontspannen, met plezier en moeiteloos kunt verkopen.
Verlang je hier ook naar? Lees dan vooral verder…

Thema 2020 – Verbinding

Elk jaar heeft het sales seminar een ander thema en dit jaar is het thema: Verbinding. Omdat dit de nummer 1 sleutel is. In alles wat je doet, en zeker ook in verkoop. En helemaal in een tijd als dit, waarin mensen onzeker zijn.

Verbinding met je klant
Wat is er nodig tijdens het gesprek om een diepe verbinding met jouw klant te krijgen zodat hij of zij vol vertrouwen ja kan zeggen op jouw aanbod? Ook als je bijvoorbeeld ineens alles online doet. Wat leeft er écht bij hem of haar, welke problemen spelen er, wel verlangen leeft er? En hoe kom je daar achter? Wat is deep listening en hoe kun je dit toepassen in je verkoop?

Verbinding met je aanbod
Wat heeft je klant nu echt nodig? Waar geloof jij in en welk aanbod wil jij het allerliefst gaan aanbieden? Waar moet je een draai maken in je aanbod, zodat je klanten wél willen kopen? En hoe zorg je ervoor dat je klant hier ook graag en goed voor wil betalen (en je dus géén water bij de wijn gaat doen en ineens jouw diensten gratis of goedkoop gaat aanbieden)?

Verbinding met jezelf
Hoe sta jij erin op dit moment? Hoe kun je vol zelfvertrouwen je aanbod doen en wie moet je zijn komende tijd om er een succes van te maken? En welke kanten van jezelf moet je ontwikkelen om ontspannen en met plezier te verkopen?

De verbinding tussen alles wat je doet
Heb je een duidelijk plan, een heldere strategie waarin elke stap leidt naar een volgende stap? Een strategie waarin je steeds kunt bijsturen waar nodig?

Geloof me, er zit in bijna elk bedrijf en elke ondernemer zoveel meer dan er nu uit komt.
En dit is hét moment om door te pakken in plaats van je koppie te laten hangen.
Dit is hét moment om echt een verschil te maken.
Dit is hét moment om te kiezen er vól voor te gaan.

En ik help je er graag bij!

Dus wat zeg je ervan… doe je mee?
Je bent super welkom!


Willemijn Lijnse
Eigenaar Indside Middelburg & Endless Motivation
Doelgroep: ondernemers en bedrijven

Het mooiste resultaat van deze dag was dat ik hierdoor mijn eerste traject van €2500 verkocht! Dat zorgde er meteen voor dat ik nu vol vertrouwen mijn trajecten verkoop. Ik weet wat mijn traject waard is en mensen betalen daar nu graag voor. Ik weet na deze dag niet alleen hoe ik goede salesgesprekken moet voeren, maar ook hoe ik continu nieuwe leads krijg. En hoe die mensen precíes de mensen zijn met wie ik in gesprek wil. Dat zorgt ook dat mensen veel makkelijker ja zeggen. En dat ik meer verkoop 😉.

Ik weet na deze dag niet alleen hoe ik goede salesgesprekken moet voeren, maar ook hoe ik continu nieuwe leads krijg. En hoe die mensen precíes de mensen zijn met wie ik in gesprek wil. Dat zorgt ook dat mensen veel makkelijker ja zeggen. En dat ik meer verkoop 😉.

Ik vond het een super waardevolle dag, waarin ik echt goed heb leren verkopen. Een dag waar ik heel veel energie van kreeg en die ook lekker praktisch was. Niet een hele dag luisteren maar echt zelf aan de slag.  Ook de kracht van daar met andere ambitieuze ondernemers zitten. Met elkaar sparren en oefenen. Dat alleen al was heel inspirerend.

Het salesscript dat ik tijdens deze dag heb gekregen is zo super waardevol, ik pak het er altijd bij als ik iemand spreek, het zit zelfs standaard in mijn tas. Sinds het sales seminar van Lisette snap ik veel beter wat ik moet doen en vooral wat ik moet vragen in zo’n gesprek. De stappen in het salesgesprek maken meteen duidelijk wat ik moet doen, in welke volgorde en wat voor vragen ik moet stellen. De persoonlijke feedback die ik van Lisette kreeg tijdens deze dag helpt mij nog steeds.

Ook de huiswerkopdrachten vooraf vond ik heel fijn, ik was daardoor goed voorbereid maar wist ook echt heel goed wat mijn dienst waard is. Ook de online training maakte de methode met 4 stappen voor Moeiteloos Meer Klanten heel duidelijk, die pak ik er ook nog regelmatig bij!

En wat ik ook heel waardevol vind is dat ik nu heel helder heb wat ik per jaar, per kwartaal en per maand moet doen om mijn omzetdoel te behalen. Tijdens deze dag maak je hier een concreet plan voor. Dat maakt ook dat het niet vaag blijft, of dat je na zon training denkt ‘en nu’ maar dat ik precies weet wat ik moet doen. Elke dag weer. Mijn 10 concrete acties staan elke week in mijn agenda!

Ik voel me na deze dag veel zekerder als ik met mensen bel, ik weet precies wat ik moet doen en daardoor verkoop ik veel makkelijker.  Ik kan deze dag echt aan elke ambitieuze ondernemer aanraden!

Maarten Koenen
Knikker Interventies
Doelgroep: Corporate bedrijven

De grootste winst voor mij is dat ik nu veel meer succesvolle verkopen uit mijn gesprekken haal. Ik had altijd heel veel leuke gesprekken, maar daar kwam vaak maar heel weinig uit.  Ook heb ik na deze salesdag een strategie waardoor ik diep doordring in echt hele grote organisaties. Ik kwam normaal nooit voorbij Learning & Development. Nu zit ik echt met de managers of met de raad van bestuur aan tafel. Dat maakt het ook veel makkelijker om te verkopen. Ik weet nu hoe ik met juiste mensen aan tafel kom.


De grootste winst voor mij is dat ik veel meer succesvolle verkopen uit mijn gesprekken haal. Ik had altijd heel veel leuke gesprekken, maar daar kwam vaak maar heel weinig uit. Dat was een teleurstelling.

Wat ik merk is dat ik na de salesdag in de gesprekken veel meer ontspannen ben, doordat ik bijvoorbeeld met de juiste mindset daar zit. Onthecht en van waarde. Dus ik ben zelf meer ontspannen waardoor ik die gesprekken ook leuker vind én ik behaal veel meer resultaat. Ik heb na deze training van Lisette ook een soort spiekkaartje gemaakt met de juiste sales mindset. Die leg ik gewoon op tafel als ik in gesprek ga, haha. Ik weet nu hoe ik in die gesprekken moet zitten. Dat helpt enorm.

Ik ben nu veel meer relatiegericht aan de slag, in plaats van productgericht zoals ik dat eerst deed. Ik zat in de gesprekken vooral met focus op mijn dienst, in plaats van wat levert het mijn klant op. Dus ik ging vooral lekker enthousiast vertellen, in plaats van vragen stellen. Dat waren leuke gesprekken hoor,  maar nu heb ik ook leuke gesprekken én levert het veel meer op.

De huiswerkopdracht met de cirkels die we moesten invullen hebben voor mij echt voor een omslag gezorgd in mijn bedrijf. Ik weet nu veel beter wat ik waard ben, wat ik kan vragen voor mijn diensten en het heeft ook gemaakt dat ik dus veel meer relatiegericht ben gaan denken. Echt denken vanuit je klant.

Ook het stuk van continu nieuwe  leads creëren, het reaching out, is veel makkelijker geworden. Ik weet nu heel veel kleine acties om met mensen in contact te komen. Ik pak echt heel vaak het werkboek er even bij, ook een jaar later nog. Ook bereid ik de gesprekken beter voor. Dat levert meer op, maar voelt ook veel fijner.

Ik ben trots dat ik nu diep doordring in echt hele grote organisaties. Ik kwam normaal nooit voorbij Learning & Development. Nu zit ik echt met de managers of met de raad van bestuur aan tafel. Dat maakt het ook veel makkelijker om te verkopen. Ik weet nu hoe ik met juiste mensen aan tafel kom.

Ik maakt de gesprekken nu ook veel persoonlijker en zit heel anders in de gesprekken. Ik voel echt mijn toegevoegde waarde. Alleen al in het gesprek kan ik mijn waarde laten zien. Terwijl we het helemaal niet hebben over mijn product of dienst! En doordat ze al toegevoegde waarde voelen in het gesprek, opent dat heel veel deuren waarvan ik nooit van tevoren had bedacht dat dit kon. Echt door die sales dag. Maar eigenlijk begon het al met die huiswerkopdracht, die is voor mij goud waard geweest!

Zie ik je 10 november?

Heb je alles hierboven gelezen, ben jij die ambitieuze, enthousiaste ondernemer die effectiever en moeitelozer wil leren verkopen? En komt dit voor jou precies op het goede moment? Je bent super welkom en ik kijk ernaar uit een dag lang samen met jou aan de slag te gaan!


Jacqueline Veen-Bruijninckx
Eigenaar Nature’s Gym
Doelgroep: particulieren en bedrijven

Wat ik heel lekker vond, na deze dag sta je direct in de actiestand omdat je precies weet wat je moet doen. Dus niet alleen maar eindeloos praten over dingen en uitleggen, maar er ook heel praktisch mee aan de slag.  En aan het eind ging ik met een concreet en helder plan de deur uit. Ik vond vooral dat resultaatgerichte heel fijn. Ik ben ook wel eens bij van die trainingen geweest dat je dan een toffe dag hebt gehad, maar dan denkt; en nu? Hier is het juist zo dat ik er meteen mee aan de slag wilde. Het was zo duidelijk wat ik moest gaan doen. Heerlijk.

Wat ik heel lekker vond, na deze dag sta je direct in de actiestand omdat je precies weet wat je moet doen. Dus niet alleen maar eindeloos praten over dingen en uitleggen, maar er ook heel praktisch mee aan de slag.  En aan het eind met een concreet en helder plan de deur uit, ook heel fijn. Ik vond vooral dat resultaatgerichte heel fijn. Ik ben ook wel eens bij van die trainingen geweest dat je dan een toffe dag hebt gehad, maar dan denkt; en nu? Hier is het juist zo dat ik er meteen mee aan de slag wilde. Het was zo duidelijk wat ik moest gaan doen. Heerlijk.

Ik ben na deze training ook meteen dingen gaan aanpakken. Zo had ik al heel lang het idee voor een event, na deze dag kwam dat event er ook heel snel. Ook mijn sales-funnel werd deze dag voor mij heel duidelijk; hoe zorg je er nou voor dat je niet af en toe gesprekken hebt maar dat je continu zorgt voor nieuwe leads. En ook wat past dan het beste bij mijn business. Zoals dat event bijvoorbeeld. Het werd ineens allemaal super concreet hoe ik het in mijn business allemaal kon gaan toepassen. Er zijn zoveel dingen uit deze dag die bij mij nu resultaat opleveren. Ook dat ik bijvoorbeeld heel makkelijk kan verkopen zonder heel veel gesprekken te hoeven voeren. Dat had ik niet gedacht.

Wat ik ook heel fijn vond deze dag was de toffe groep mensen. Allemaal ambitieuze, leuke en ook kritische mensen. Daar heb je echt wat aan tijdens zo’n dag, als het niveau van de groep hoog is. Geen ellenlang geneuzel maar echt met elkaar aan de bak. Een hele inspirerende groep – en setting! – om te kunnen oefenen, feedback te krijgen en heel veel te leren. Van Lisette én van elkaar.

Het oefenen met elkaar maar ook de feedback die Lisette gaf op de mensen die voor de groep werden gehaald, was heel waardevol. Daar heb ik echt geleerd wat de structuur is van het gesprek – door het script echt stap voor stap te doorlopen en te oefenen – maar óók waarom het vaak mis gaat in salesgesprekken en welke fouten je kunt voorkomen.  Zodat ik nu nog meer uit mijn gesprekken haal.

Er zit nu veel meer diepgang in de gesprekken die ik voer met potentiële klanten, ik weet precies wat ik moet vragen zodat mensen ook JA gaan zeggen. Normaal zou ik nooit zo doorvragen als dat we hier bij Lisette geleerd hebben. Maar het mooie is,  ik hoef nu nooit meer mensen te overtuigen. Ze verkopen zich aan mij!

Wat ik ook een eyeopener vond, was dat we met een hele diverse groep ondernemers zaten, maar dat het voor elke business waardevol was. Iedereen ging met een actieplan op maat de deur uit, heel bijzonder.

Ik kan dingen in mijn hoofd soms heel ingewikkeld maken, maar deze dag maakte dat dingen veel behapbaarder werden. Daarna kon ik er meteen mee aan de slag. Zo fijn. Ik heb nu een heel duidelijk salesplan en door deze dag weet ik van A tot Z wat ik moet doen. En dat leverde ook direct resultaat op. Niet alleen de diverse events die ik daarna heb georganiseerd, maar ook meer PT klanten en vollere groepen op diverse locaties. Echt een super waardevolle dag voor mij.

Ester Oude Nijhuis
Eigenaar Caseon
Doelgroep: Overheid

Tijdens de salesdag Moeiteloos Meer Klanten bij Lisette heb ik niet alleen geleerd hoe ik continu nieuwe leads kan krijgen en makkelijk met mensen in gesprek kom , maar óók hoe ik echt nieuwe opdrachten uit die gesprekken haal. Bijvoorbeeld door het salesscript, waardoor ik precies weet welke vragen ik moet stellen. Wat ik ook heel waardevol vond, was dat ik die dag echt met een concreet plan de deur uit ging. Ik wist precies wat ik per maand moest gaan doen!


Toen ik begon met mijn eigen onderneming kreeg ik heel makkelijk gesprekken. Ik had afspraken met heel veel mensen, tot de wethouders aan toe. Maar… het was vooral heel gezellig. Ik had geen idee hoe ik het aan moest pakken. Het gebeurde regelmatig dat ik gezellig koffie had gedronken en niet eens een aanbod had gedaan. Nu weet ik gewoon precies hoe ik het moet aanpakken. En ook mijn gesprekspartners zijn soms juist nog meer open door deze sales strategie, dat is heel bijzonder.

Tijdens de salesdag Moeiteloos Meer Klanten bij Lisette heb ik niet alleen geleerd hoe ik continu nieuwe leads kan krijgen en makkelijk met mensen in gesprek kom , maar óók hoe ik echt nieuwe opdrachten uit die gesprekken haal. Bijvoorbeeld door het salesscript, waardoor ik precies weet welke vragen ik moet stellen. Wat ik ook heel waardevol vond, was dat ik die dag echt met een concreet plan de deur uit ging. Ik wist precies wat ik per maand moest gaan doen!

Wat ik trouwens na de salesdag bij Lisette ook nog veel beter ben gaan doen is opvolgen. En het mooie is dat dat ook gewoon meteen nieuwe klanten opleverde! De training had ik er dus al heel snel uit, alleen al door het opvolgen.

Praktische  Informatie

  • Een exclusieve groep van max 20 ondernemers

  • Thema: Verbinding

  • 10 november van 10.00 uur tot 17.00 uur

  • Online (via Zoom)

  • €175 (excl BTW)

  • Een uitgebreid werkboek (incl sales script) is inbegrepen bij deze dag. Je krijgt deze vooraf thuisgestuurd.

  • BONUS: Wanneer je boekt voor 25 oktober krijg je tevens de online verkooptraining Moeiteloos Meer Klanten twv €250 cadeau.

  • Op dit ticket zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing